Classical Numismatics Discussion
  Welcome Guest. Please login or register. 10% Off Store-Wide Sale Until 1 April!!! Explore Our Website And Find Joy In The History, Numismatics, Art, Mythology, And Geography Of Coins!!! Expert Authentication - Accurate Descriptions - Reasonable Prices - Coins From Under $10 To Museum Quality Rarities Welcome Guest. Please login or register. 10% Off Store-Wide Sale Until 1 April!!! Explore Our Website And Find Joy In The History, Numismatics, Art, Mythology, And Geography Of Coins!!! Support Our Efforts To Serve The Classical Numismatics Community - Shop At Forum Ancient Coins

New & Reduced


Author Topic: Chiedo scusa, ma...  (Read 1805 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline paolo

  • IMPERATOR
  • Caesar
  • *****
  • Posts: 719
Chiedo scusa, ma...
« on: May 12, 2013, 04:07:13 am »
Sono un po' assente in questo periodo. E questo per uno che ha accettato un ruolo appare abbastanza grave. Ma mi trovo in una condizione decisamente...precaria: ho i muratori in casa per una ristrutturazione radicale del mio appartamento. Anche l'accesso al computer e ai libri ne risente. Chiedo scusa e  pazienza

rick2

  • Guest
Re: Chiedo scusa, ma...
« Reply #1 on: May 12, 2013, 12:29:51 pm »
trova una scusa migliore.....

i muratori

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ;D

Offline paolo

  • IMPERATOR
  • Caesar
  • *****
  • Posts: 719
Re: Chiedo scusa, ma...
« Reply #2 on: May 15, 2013, 01:52:33 pm »
Passa da me!!! Sei invitato :-[
E' un'esperienza che non auguro a nessuno: sembra di essere in guerra
Ma prima o poi finirà....
Tra l'altro: se n'è andata una montagna di soldi. E per le monete è rimasto davvero poco. Almeno per un po'.

rick2

  • Guest
Re: Chiedo scusa, ma...
« Reply #3 on: May 15, 2013, 02:37:38 pm »
TIE !

cosi mi fai lavorare.......

passero` quando han finito tutto :)

se paghi i muratori quanto le monete non oso immaginare :) :) :)  ;D ;D ;D

 

All coins are guaranteed for eternity