Classical Numismatics Discussion
  Welcome Guest. Please login or register. STORE WIDE SALE!!! 10% OFF EVERYTHING UNTIL 3 FEBRUARY Layaway and reserve are not available during the sale Shop NOW and save! Welcome Guest. Please login or register. STORE WIDE SALE!!! 10% OFF EVERYTHING UNTIL 3 FEBRUARY Please call us if you have questions 252-646-1958 Shop NOW and save!

FORVM`s Classical Numismatics Discussion Board  |  Ancient Coin Discussions In Other Languages  |  Forum de numismatique classique en Francais (Moderator: Potator II)  |  Topic: Charlemagne etc. 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Charlemagne etc.  (Read 1183 times)
Raymond
Consul

I want to be a coinnoisseur

« on: January 30, 2009, 01:23:35 pm »

Où peut-on se procurer des pièces représentant les règnes des anciens rois de France, genre Louis le Juste, Philippe le Bel, Pépin le bref, François 1er, etc.?  Je ne cherche pas des pièces de haute gamme, mais simplement avec assez de détail pour stimuler l'esprit de recherche et d'histoire de mon fils.
Merci d'avance pour vos suggestions.
Raymond 

Raymond
(Tetricus is not a game)
Potator II
IMPERATOR
Caesar

Error communis facit jus

« Reply #1 on: February 01, 2009, 04:36:51 am »

Bonjour Raymond,

Je t'ai envoyé un PM avec quelques renseignements

Cordialement
Potator

Pages: [1] Go Up Print 
FORVM`s Classical Numismatics Discussion Board  |  Ancient Coin Discussions In Other Languages  |  Forum de numismatique classique en Francais (Moderator: Potator II)  |  Topic: Charlemagne etc. « previous next »
Jump to:  

Recent Price Reductions in Forum's Shop