Classical Numismatics Discussion
  Welcome Guest. Please login or register. 10% Off Store-Wide Sale Until 2 April!!! Explore Our Website And Find Joy In The History, Numismatics, Art, Mythology, And Geography Of Coins!!! Expert Authentication - Accurate Descriptions - Reasonable Prices - Coins From Under $10 To Museum Quality Rarities Welcome Guest. Please login or register. 10% Off Store-Wide Sale Until 2 April!!! Explore Our Website And Find Joy In The History, Numismatics, Art, Mythology, And Geography Of Coins!!! Support Our Efforts To Serve The Classical Numismatics Community - Shop At Forum Ancient Coins

New & Reduced


Author Topic: Hej alle..  (Read 4191 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Olsinna

  • Praetorian
  • **
  • Posts: 36
Hej alle..
« on: January 20, 2015, 04:27:54 pm »
Jamen dog, har først lige set at vi har vores eget sted her på FORVM. Der ses dog ikke meget aktivitet. Er der overhovedet nogen her..?

Offline Arados

  • Comitia Curiata
  • Procurator Monetae
  • Caesar
  • *****
  • Posts: 1717
Re: Hej alle..
« Reply #1 on: January 21, 2015, 02:31:13 am »
Jamen dog, har først lige set at vi har vores eget sted her på FORVM. Der ses dog ikke meget aktivitet. Er der overhovedet nogen her..?

Hej och välkommen,

Vi finns här Olsinna, det Skandinavisk numismatisk forumet är relativt nya gemfört med andra språkinriktat sidor och har funnits sedan juli 2014 före året. Dela gärna med dig intressanta mynt och nyheter.

Med Vänlig Hälsningar

Arados 

Offline Olsinna

  • Praetorian
  • **
  • Posts: 36
Re: Hej alle..
« Reply #2 on: January 21, 2015, 10:58:00 am »
Mange tak skal du have Arados.
Jeg er primært interesseret i romerske mønter samt dansk mønter fra Chr IV til og med Fr VII. Jeg har en indtil videre lille samling af hver men de vokser heldigvis fra uge til uge.
Det er mønternes historiske perspektiver der interessere mig og knap så meget deres numismatiske eller økonomisk værdi men, når det er sagt kan jeg selvfølgelig lide at de mønter jeg vælger til min samlinger ser pænt ud. Det indebær at økonomien alligevel spiller en rolle.

Jeg glæder mig til at høre fra andre.


 

All coins are guaranteed for eternity