Classical Numismatics Discussion
  Welcome Guest. Please login or register. 10% Off Store-Wide Sale Until 2 April!!! Explore Our Website And Find Joy In The History, Numismatics, Art, Mythology, And Geography Of Coins!!! Expert Authentication - Accurate Descriptions - Reasonable Prices - Coins From Under $10 To Museum Quality Rarities Welcome Guest. Please login or register. 10% Off Store-Wide Sale Until 2 April!!! Explore Our Website And Find Joy In The History, Numismatics, Art, Mythology, And Geography Of Coins!!! Support Our Efforts To Serve The Classical Numismatics Community - Shop At Forum Ancient Coins

New & Reduced


Author Topic: Coin Fair i København Søndag 02/11-2014  (Read 3299 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Kim B. N

  • IMPERATOR
  • Caesar
  • *****
  • Posts: 529
  • Omnium rerum principia parva sunt
Coin Fair i København Søndag 02/11-2014
« on: October 25, 2014, 07:09:14 am »
Så er det tid til Coin Fair igen i København, glæder mig til og se om det bliver så godt som sidste år. Vi får besøg fra en del lande blandt andet Sverige.  ;) I år leder jeg efter lidt Gallienus "Conservator" mønter med de forskellige dyr.

Venlig hilsen Kim

http://www.cphcoinfair.dk/

Offline Arados

  • Comitia Curiata
  • Procurator Monetae
  • Caesar
  • *****
  • Posts: 1717
Re: Coin Fair i København Søndag 02/11-2014
« Reply #1 on: October 30, 2014, 04:17:07 am »
Tänk vad tiden går, helt sjukt att det gått ett helt år redan ?

Hoppas det blir en lyckad coin fair i København Kim och att ni får många besökare genom dörren.

Offline Paddy

  • Consul
  • ***
  • Posts: 372
  • Marcus Ulpius Traianus Maior
Re: Coin Fair i København Søndag 02/11-2014
« Reply #2 on: November 03, 2014, 12:34:03 am »
Fan, jag missar alltid Köpenhamn trots att jag bor relativt nära. Ska notera datum så jag kommer ihåg till nästa år.

Hur stort är utbudet av romerska mynt vanligtvis?

Offline Kim B. N

  • IMPERATOR
  • Caesar
  • *****
  • Posts: 529
  • Omnium rerum principia parva sunt
Re: Coin Fair i København Søndag 02/11-2014
« Reply #3 on: November 04, 2014, 02:51:55 pm »
Hej Alle udvalget var MEGET STORT især de svenske handlende var super! Fik lidt mønter fra Parthia samt lidt romersk hjem.  :)

 

All coins are guaranteed for eternity