Classical Numismatics Discussion
  Welcome Guest. Please login or register. 10% Off Store-Wide Sale Until 2 April!!! Explore Our Website And Find Joy In The History, Numismatics, Art, Mythology, And Geography Of Coins!!! Expert Authentication - Accurate Descriptions - Reasonable Prices - Coins From Under $10 To Museum Quality Rarities Welcome Guest. Please login or register. 10% Off Store-Wide Sale Until 2 April!!! Explore Our Website And Find Joy In The History, Numismatics, Art, Mythology, And Geography Of Coins!!! Support Our Efforts To Serve The Classical Numismatics Community - Shop At Forum Ancient Coins

New & Reduced


Author Topic: Hej skandinaviske mønt venner.  (Read 1780 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Kim B. N

  • IMPERATOR
  • Caesar
  • *****
  • Posts: 529
  • Omnium rerum principia parva sunt
Hej skandinaviske mønt venner.
« on: August 09, 2013, 10:22:43 pm »
Hej alle sammen. Jeg tænkte jeg ville præsentere mig selv her i den svenske afdeling af Forum. Mit navn er Kim B.N, jeg er 39 år gammel og er skolelærer til hverdag, jeg har

samlet mønter siden jeg var 8 år gammel. Mit hovedeområde har været det gamle Danmark fra 1241 (Civil war) til 2013.

Men efter jeg endelig fik navn på denne mønt (Se billede) for et par år siden, er jeg blevet ramt af romer feberen. haha  ;D

Jeg er meget taknemmelig for alt den hjælp jeg har mødt på dette Forum fra dag 1  +++

Især vores gode ven i Finland Pekka er jo ET stort leksikon i gamle mønter.  :)

Vil gerne også lige sige tak til Lee S (And English man in Stockholm) som fortalte mig der var et Svensk Forum Thanks Lee i owe you one!

Jeg håber at skrive mere med jer om vores fælles hobby

Venlig hilsen Kim B.N

ps. Er der nogen som kender en hjemmeside om polske mønter fra 1600 tallet? Jeg har 26 sølv mønter der gerne vil havde et ID.






Offline Arados

  • Comitia Curiata
  • Procurator Monetae
  • Caesar
  • *****
  • Posts: 1717
Re: Hej skandinaviske mønt venner.
« Reply #1 on: August 11, 2013, 08:45:41 am »
Hej Kim,

Det var riktigt kul att du hittade hit och skrev om ditt mynt intresse, du verkar ha ett brett samlingsområde och erfarenhet som förhoppningsvis vi alla kan få nytta av.

Troligtvis finns det ingen annan media i hela världen som samlar på sig så många experter på ett enda ställe som detta forum gör.  ;D

Jag har pratat med flera angående ett namn byte till Skandinaviska Numismatiska Diskussionsforum men innan, vill jag uppmana alla intresserade Danska och Norska mynt samlare att hör av sig på denna sida, är det flera som vill ha en gemensam sida, då tar jag kontakt med Joe och hör om han kan byta namnet till ovan.

Eller varför inte Nordiska.......:-\

Hälsningar
Arados




 

All coins are guaranteed for eternity