Classical Numismatics Discussion
  Welcome Guest. Please login or register. Please look at the RECENT ADDITIONS and PRICE REDUCTIONS at the top and bottom of the page. All items are guaranteed authentic for eternity! Please call if you have questions 252-646-1958. Welcome Guest. Please login or register. Point your mouse to a coin in RECENT ADDITIONS or PRICE REDUCTIONS on this page to see the the price. All items are guaranteed authentic for eternity! Thanks for supporting Forum with your PURCHASES!

FORVM`s Classical Numismatics Discussion Board  |  Ancient Coin Discussions In Other Languages  |  Foro de la discusión de Numismatic en Español  |  Topic: Galería de monedas del Virreynato del Río de la Plata 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Galería de monedas del Virreynato del Río de la Plata  (Read 3548 times)
mdelvalle
Caesar

Mi nombre es Mario

« on: August 17, 2009, 10:36:35 pm »

Hola amigos, para quien le interese he comenzado mi galería con las monedas que poseo del monetario acuñado en Potosí, incluidas algunas macuquinas, piezas columnarias y de busto, también en ella voy a colocar las provinciales, de la confederación Argentina y la serie del Patacón de la República, serie esta última que considero la mas bella de todo el monetario de mi País. Espero les guste.
Como siempre agradezco cualquier corrección o aporte a la atribución, descripción y referenciacion de las monedas.

http://www.forumancientcoins.com/gallery/thumbnails.php?album=2626

Un abrazo
Mario

Pages: [1] Go Up Print 
FORVM`s Classical Numismatics Discussion Board  |  Ancient Coin Discussions In Other Languages  |  Foro de la discusión de Numismatic en Español  |  Topic: Galería de monedas del Virreynato del Río de la Plata « previous next »
Jump to:  

Recent Price Reductions in Forum's Shop