Classical Numismatics Discussion
  Welcome Guest. Please login or register. Please look at the RECENT ADDITIONS and PRICE REDUCTIONS at the top and bottom of the page. All items are guaranteed authentic for eternity! Thanks for supporting Forum with your PURCHASES! Welcome Guest. Please login or register. Point your mouse to a coin in RECENT ADDITIONS or PRICE REDUCTIONS on this page to see the the price. All items are guaranteed authentic for eternity! Thanks for supporting Forum with your PURCHASES!

FORVM`s Classical Numismatics Discussion Board  |  Ancient Coin Discussions In Other Languages  |  Fórum de discussões numismático em Português (Moderator: Noah)  |  Topic: Avatar 0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Avatar  (Read 2557 times)
Mario C
Legionary
*

« on: July 20, 2017, 06:36:54 pm »

Viva!

Tenho procurado forma de colocar avatar no meu profile mas não encontro.

Se alguém souber indicar agradeço.

Cumprimentos,

Mário Carrancho 
*Alex
Procurator Caesaris
Quaestor
Caesar

Etiam Iovis omnibus placere non possunt.

« Reply #1 on: July 21, 2017, 05:56:49 am »

Oi Mario

O tamanho máximo permitido para avatares é de 85 x 200 pixels. Eu espero que isso ajude.

Alex

Mario C
Legionary
*

« Reply #2 on: July 24, 2017, 11:16:19 am »

Oi Mario

O tamanho máximo permitido para avatares é de 85 x 200 pixels. Eu espero que isso ajude.

Alex

Obrigado pela ajuda Alex. A minha dificuldade não se prende com tamanho ou tipo de ficheiro, o problema é nem sequer encontrar o sitio onde posso carregar um Avatar no meu perfil.

Será que só está disponível para utilizadores com um certo número de mensagens escritas?!?
Mario C
Legionary
*

« Reply #3 on: July 24, 2017, 11:26:22 am »

Entretanto já encontrei, obrigado de qualquer forma Alex!

Cumprimentos,

Mário Carrancho
Pages: [1] Go Up Print 
FORVM`s Classical Numismatics Discussion Board  |  Ancient Coin Discussions In Other Languages  |  Fórum de discussões numismático em Português (Moderator: Noah)  |  Topic: Avatar « previous next »
Jump to:  

Recent Price Reductions in Forum's Shop